credit to followers 54 n 55

slamat pagi semua..hahhaaa..semngat sungguh ak hari neih,2 post ak sempt buat,,hehe.. terbaikk3 ..hahh..meh2 ak nak hebah2kan follower blog ak yg k 54 , 55 ...ok2..first follower k 54..haaaa..k0org tahu kn bulan neih kan bulan kemerdekaan ...mmang sesuai sgtt laaa follower k 54 neih..credit too syahadasubri . . .salam kemerdekaan dari saya..hehe..adiah dari saya,neih tgh promote blog cha. . . hehee . . ok laa kn..j0om2 rmai2 follow blog dy..
follower k 55 lakh..haaa..k0org cer agak,sbb apew lakh...tahu k????sorg p0on xthu..hehe...
ok laaa..k0org cer click sini n cer tg0ok secubit senyuman ...mayb sahbat kita kali neih, suka senyum k0ot ...."SENYUM XPERLU KATA APA2"....hahaha.hadiah??sama mcm hadiah syahadabusri..hehe...trima kasih laaa sudi follow blog saya yg xseberapa ok neih...salam ukhwah dari sy buat SYAHADABUSRI  , SECUBIT SENYUMAN  N SEMUA SAHABAT BLOGGER SAYA ! ! !

p/s:maaf di atas pnggunaan 'ak','korg' XDAK NIAT nak biadap or anythng ok...salam ukhwah dari saya :))






sUkA??LekAiH2 TeKaN LiKe DkT KiRi tUh..Yg MnA nA mEnGaRUt JuM,BaGi sEmAk DkT BwAh NeIH uKeY! ! !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...